środa, 26 sierpnia 2015

Szablony

Witam po tygodniowej przerwie:)

Tak jak tytuł informuje dziś będą szablony, już się bałam, że się nie wyrobię, ale dałam radę!!!
Pod pędzel poszły pudełka po butach:)
Tym razem użyłam tylko farb akrylowych, szablonów i grzebienia! Z utrzymaniem szablonu w miejscu pomocny jest specjalny tymczasowy klej do szablonów, ale jest dość drogi, próbowałam pocwaniakować i spryskałam szablon lakierem do włosów, ale to niestety nie pomogło, trzeba było po prostu ręką dobrze trzymać:)
Pierwsze pudełko pójdzie na bibeloty do pokoju chłopaków


boki pokrywy popstrykałam grzebieniem, bardzo fajnie to wychodzi!



Drugie pudełko na dziewczyńskie przydasie:)



Kropki zrobiłam gumką na ołówku, ale nie do końca mi się podobają.
Kolekcja szablonów powoli powiększa się, ale ciągle mam ochotę na nowe wzory:))
Na koniec banerek do  6 lekcji decu


Teraz pozostało mi nakarmić żabkę u Justynki i chyba pójdę spać:)
Pa!!

23 komentarze:

  1. Gosiu bajeranckie. podpatrzę.... i kurs u ciebie wezmę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szczególnie to pierwsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu oba pudełeczka fajne, ale ten dla chłopaków mnie zachwycił- cudne szablony !
    te kropki robiłam szczoteczką i nie zawsze fajnie wychodziły, teraz spróbuję grzebieniem:)
    uwielbiam sie z wami uczyć:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie pudełka do butów - oba pudełka wyglądają super i wiele drobiazgów mogą pomieścić:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu pudełeczka wyszły świetnie ,ale Ty przecież jesteś zdolniacha to ze wszystklim radę dajesz znakomicie
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełeczka, a wzorki wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szare pudełeczko zachwycające, mogłabym zaadoptować;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale ozdobione pudeleczka . swietne szablony . super praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje zdobienia aż proszą się o pochwałę :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. De belles boîtes !!!
    Bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Już gdzieś mi mignęły... szablony...nie wiem o co chodzi, muszę chyba poczytać o tej metodzie...
    Oba wyszły Ci pięknie, ale to szare-chłopskie bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna są Gosiu te pudełeczka , i kto by pomyslał, że kartonowe pudło po butach może przejśc taką metamorfozę.Świetne są oba te szablony i myśle , że jeszcze nie taz zanjdą u Ciebie zastosowanie.
    Ja do pstrykania używam szczoteczki do zębów, grzebienia nie próbowałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To szare zdecydowanie "moje" klimaty, chyba mam za dużo męskiego pierwiastka:) Pełna profeska te Twoje zdobienia, oj dużo się jeszcze muszę nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie się prezentują : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle to wszystko wygląda, warto skopiować Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Superanckie :) zwłaszcza pierwszy :) bardziej w moim stylu i kolorkach :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne , a ja tyle pudełek palę, a tu proszę jakie cudeńko można z nich zrobić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam! super pudełeczka, świetnie dobrane i połączone różne zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te czarno - białe klimaty!!! przepiękne :-))))

    OdpowiedzUsuń
  20. No cudowne te pudełka, ale mimo że ja dziewczyna jestem to to "chłopakowe" bardziej mi się podoba. Szablony są, a wiem po sobie, że wbrew pozorom nie jest wcale tak łatwo, żeby farba nie wchodziła pod i nie rozmazywała wzoru. Fajne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń