piątek, 17 lutego 2017

Wymianka czeko i print room

Witam serdecznie w piąteczek!! Kto jeszcze lubi?? Ja bardzo, zwłaszcza wieczorem:)
Wpadam dziś z dwiema zabawami. Jakiś czas temu zapisałam się na słodką wymiankę czekoladową u INKI , czekoladki miały być zapakowane w własnoręcznie zrobione czekoladowniki i obowiązkowym kolorem był czerwony. Moją parą była MADZIA:) i takie cudeńko otrzymałam od niej:




 a w środku słodka niespodzianka:)


Ja przygotowałam taki


w środku poszalałam ze stempelkami i embossingiem na gorąco:)


Dziękuję Ince za zabawę, a Madzi za prezencik!

Drugą zabawą jest 21 już lekcja decoupage. Prawdę mówiąc to zupełnie nieświadomie odrobiłam ją w styczniu ozdabiając to pudełko. Tematem jest print room i chyba nikt właściwie nie wie dlaczego tak to się nazywa:)) mniejsza z tym, bo podoba mi się bardzo! Wyróżnia się tym, że stosuje się zazwyczaj dwa kolory, najczęściej czarny i biały.
Padło na puszkę, zwykłą po brzoskwiniach, pomalowaną na biało i tak sobie czekała na ozdobienie, aż nadeszła ta wiekopomna chwila:)
Dostałam kawałek papieru Calambour, wycięłam elementy, co było prawdziwym sprawdzianem cierpliwości:) i nakleiłam na puszkę. Ponieważ papier był lekko kremowy to podmalowałam motywy kolorem kość słoniowa i dla kontrastu oczywiście czarny, wyszło tak:


Moje pędzle mają teraz piękne mieszkanko


Zmalowałam coś jeszcze, ale brakuje mi kilku detali, więc będzie jeszcze jeden wpis z print roomem w roli głównej:)
I jeszcze banerek do zabawy u Reni


To wszystko dzisiaj. Do następnego razu!
Pa!!

55 komentarzy:

  1. Wymianka super slodka, oba czeko sliczne a twoje mieszkanko dla pedzli bardzo eleganckie i dostojnie sie prezentuje, tylko pozazdroscic nowym mieszkañcom, niecierpliwie czekam na dalsze twory. Pozdrawiam srdecznie i sloneczka sle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sobie trzeba zmalować takie mieszkanko? ale nie, tyle wycinania mogłoby mnie zabić:))

      Usuń
  2. Super wymianka, a puszka marzenie- moja stoi i czeka, ale twoja jest tak fajna, że chyba coś poczynię :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka świetna, a puszka rewelacja. Teraz w takiej eleganckiej puszcze to można tylko czyste pędzle trzymać :-))))) Świetna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Jest mobilizacja, żeby zawsze dokładnie je umyć:))

      Usuń
  4. Gosieńko, wymianka naprawdę super. Nieważne dlaczego print room akurat tak się nazywa, ważne, że prezentuje się super.
    Buziaczki weekendowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też nie będę dociekać:)) Pozdrawiam:)


      Usuń
  5. Piękności. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czekoladwoniki :) ale cudne mieszkano mają y=teraz pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladowniki super, ale puszeczka wymiata. Oj straszne pokłady cierpliwości potrzebna , najpierw przy wycinaniu, ale to pikuś w porównaniu z malowaniem. Podziwiam i gratuluję, poradziłaś sobie wyśmienicie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu! Ogólnie rzecz biorąc print room ćwiczy cierpliwość:))

      Usuń
  8. No proszę, zwykła puszka zamieniona w elegancki pojemnik. Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to lubię tą technikę! Można wiele zmienić małym kosztem:)

      Usuń
  9. Gosiu puszka wyszła świetnie!
    piękny wzór i wykonanie, nic tylko pozazdrościć ;)
    a czekoladowniki są piękne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu!! Czekoladka też była pyyszna:))

      Usuń
  10. Dziś nadrabiam zaległości i wszędzie widzę czekoladowniki hehe.
    Oba piękne! Wspaniała wymianka!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wymianka taka słodziutka:))I przepiękna puszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię słodycze... niestety:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Prześliczne prace i super wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, naprawdę te Pudełko jest przepiękne, nowe mieszkanie dla pędzli to wielkie wow

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle mają nowy domek,a wymianka słodka i cudna :))
    Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu pudełeczko nadzwyczaj urokliwe, piękne kolorki i wzorek :)
    a może wpadniesz do mnie na wymiankę ? zapraszam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Puszeczka wygląda super, to zdecydowanie moje klimaty, tak jak ta czekolada, szczególnie wieczorem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje, że te klimaty coraz bardziej mi się podobają:)) A czekolada...ech..:))

      Usuń
  17. Piękne czekoladowniki sobie wyslalyscie ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, no tym print roomem mnie oczarowałaś! wiem ile to trzeba dokładności ale za to.. ! jest ślicznie, puszka urosła i dostała skrzydeł ;)
    A czekoladownik mimo wielu elementów nadal wydaje się lekki i zwiewny! to chyba zasługa tych odważnych połączeń kolorystycznych ;)) ja tak lubię! Dziękuję za serdecznie zrealizowaną wymianę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Inko, że doceniłaś moją pracę! Faktycznie cierpliwości tu dużo potrzeba! Wymianka słodka:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Świetna wymianka, a puszka rewelacyjna. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny dekupażyk i super wymianka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba czekoladowniki śliczne! A pojemniczek na pędzle fantastyczny! Cudnie Ci wyszedł ten print room! Muszę kiedyś spróbować:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Polecam bo print room daje bardzo elegancki efekt:)Pozdrawiam:))

      Usuń
  22. Czekoladowniki zrobiłyście sliczne a pucha jest genialna! Nie próbowałam jeszcze tej techniki, może kiedys:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. O! U Ciebie Gosiu to taki najprawdziwszy print room :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyszła puszka. Pędzle pięknie się w niej prezentują :)

    OdpowiedzUsuń